Saturday, December 31, 2011

Bye 2011!

My best friend Giulia



Some photos of this gorgeous 2011 which has been a breath of fresh air: i began the university and I lived in Bologna with my friend Polly, i went through first experiences in the field of fashion (model for Soulskin Moda&design ph Mustafa Sabbagh and appearance on GQ, spot for a shopping centre, fashionshow for Brandy Melville Bologna, registration in a model agency), I got acquainted with lots of people, I put up good examination results, I met my brother and sister (they live in China)  and I spent a great summer.


Un po' di foto di questo bellissimo 2011 che mi ha portato tante novità: ho cominciato l'università e ho abitato a Bologna con la mia amica Polly, ho avuto le mie prime esperienze lavorative in campo moda/immagine (modella per Soulskin Moda&design fotografata da Mustafa Sabbagh, e relativa apparizione su GQ, spot pubblicitario per un centro commerciale, sfilata per Brandy Melville Bologna, iscrizione in una agenzia di moda), ho conosciuto tantissime persone, ho avuto buoni risultati all'università, ho rivisto i miei fratelli (che vivono in Cina) dopo un anno e ho trascorso un'estate fantastica.






































































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...